miercuri, 7 mai 2014

N-am nimic de comentat

De ce trebuie sa comentam? Pentru ce altii au facut sacrificiul suprem? Uneori parca totul este cu susul in jos. Nu. De cele mai multe ori totul este cu susul in jos.
Unii ies pe tv si imi spun sa nu ma mai plang, sa muncesc, sa fiu cuminte, sa respect legile statului, ca totul o sa fie bine.
Am o singura intrebare; CAND?
De 25 ani se scurge totul: oameni, cultura, stiinta, agricultura, industrie si Dumnezeu mai stie ce.
De 25 ani se pune pret pe: incultura, proasta crestere, avaritie, marlanie si cred ca e mai bine sa ma opresc.
Spuneti-mi la ce va ganditi cand va uitati la fotografiile astea si am sa va raspund.




 Uitati-va bine la imaginea asta. Voi face o alta fotografie cu noul look. Incepe sa imi fie frica. Pentru prima data in viata mea, ma rog cu disperare sa nu am dreptate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu