marți, 20 mai 2014

Purceaua romaneasca 2.

Lume lume de sunat nu m-a mai sunat nici d............. pana luni dimineata.
La ora 7,45 suna un incediat de la firma de curierat si ma anunta gutural ca in vreo 15 minute imi soseste coletul.
Intreb daca il pot descarca, pentru ca eu am fost pregatit sambata pentru asta si pe deasupra eu mai fac o ora pana ajung la locul descarcarii.
Urmeaza o pauza destul de lunga, dupa care imi da un raspuns pur romanesc:
-Vedem noi, ne descurcam. Dar la locatia respectiva e cineva care sa primeasca coletul?
Raspund afirmativ si nu mai apuc sa zic ceva pentru ca tipul ma saluta si inchide.
Cand am ajuns la locul faptei, situatia era rezolvata.
Au venit patru oameni, angajati ai nu stiu cui, au descarcat contra a 12 lei achitati din lipsa de rest la plata curierului si au plecat.
Concluzie :
La noi lucrurile se rezolva de la sine, nu trebuie sa te agiti prea mult.
Si daca te agiti, tot de la sine se rezolva, doar ca ai un consum mult mai ridicat si emotional si financiar.
Despre firma care mi-a livrat coletul, numai de bine : de sunat nu m-a sunat nimeni si cred ca nici nu ii intereseaza unde a ajuns coletul odata ce era platit.
Purceaua romaneasca n-a murit dar nici bine nu o duce!
Hai sa auzim de bine si sa nu faceti ca mine!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu