duminică, 18 mai 2014

Purceaua romaneasca

Cum sa nu avem cea mai slaba purcea din Europa daca la noi toate treburile se fac cu ……………..(fiecare pune ce vrea, dar doar in sens negativ)?

Dau comanda pe un site. Valoarea obiectului comandat, cam 2000 lei.

Luni - Fac comanda, trimit vreo cinci email-uri si stabilesc datele problemei.
Platesc online si astept derularea evenimentelor.
Primesc raspuns final “Asteptam oferta curierului si va anuntam imediat”.
Ma simt extraordinar, asa…. “ Si ………( fiecare pune ce vrea, dar doar in sens negativ) si cu banii luati.”

Marti - Dau telefon si intreb daca au raspuns cei de la curierat.
“Inca nu avem nimic, reveniti maine” .O fi curierat rapid sau durere in ……… (fiecare pune ce vrea, dar doar in sens negativ)

Miercuri - Primesc un raspuns dezolant. Coletul are 260 kg si transportul lui de la Piatra Neamt la aproximativ 400 Km costa 680 lei. Raman mut si fac calcule, dar nu imi ies in nici un fel.

Joi - Parca se zareste luminita de la capatul tunelului. Primesc un email in care aflu ca a fost o greseala regretabila si ca transportul costa doar 380 lei. In alta ordine de idei, coletul este pregatit si o sa fie livrat Sambata dimineata, in jur de ora 10 , 11 , 12 – “ O sa fiti contactat telefonic de curierat”
Cred ca in unele zone geografice dimineata este mult, mult prea lunga. Parerea mea!

Vineri- Ma pregatesc cu arme si bagaje si in jurul orei 18 plec in provincie la locul faptei.
Cu mine mai sunt trei persoane care urmeaza sa ma ajute la descarcarea coletului (cu toate ca in mod normal curieratul trebuie sa faca livrarea, contra cost la adresa respectiva).
Mi-am luat toate masurile de precautie (cred eu). Ajuns la destinatie “imi trece un glont prin cap” : azi nu mi-am verificat email-ul.
Il deschid temator si surpriza : “Ca urmare a unor probleme intervenite intempestiv, va anuntam ca livrarea nu se poate face Sambata 17.05.2014, aceasta fiind reprogramata pt Luni 19………….”
De cand m…………( fiecare pune ce vrea, dar doar in sens negativ) a devenit obligatorie verificarea casutei de email si cat bun simt sa ai sa nu fii in stare sa ii dai un telefon clientului tau si sa ii spui:
-          -Bai m………. (fiecare pune ce vrea, dar doar in sens negativ), vezi ca mi-ai platit de Luni dar pe mine ma doare in fleasca de tine si de cheltuielile tale, iar coletul ti-l trimit cand vrea p……….( fiecare pune ce vrea, dar doar in sens negativ).

Sambata- Incerc un telefon la firma asta. Nu se lucreaza, E WEEKEND!

Pai stau si cuget: “ Purceaua asta romaneasca, o sa se mai ingrase doar daca vin peste noi extraterestrii, ca popoare ale lumii care sa ne indrepte nu cred sa existe”.

Continuarea in postarea urmatoare, cand sper sa nu mai intervina intempestiv alte probleme.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu